Każdy ma swoje ukochane miejsca, które chętnie pokazuje najbliższym.
Gdyby z tak osobistymi trasami po Warszawie trafić do szerokiej publiczności? Gdyby tak… opisać je w filmie?

168x240+spady_CMYK

Najnowszy projekt Stołecznego Biura Turystyki został zrealizowany myślą o osobach, które mają w głowie milion ciekawych pomysłów na spędzanie wolnego czasu i znają nieodkryte miejsca stolicy. Za pośrednictwem platformy Otwarta Warszawa mogły one opowiedzieć o swoich ukochanych ścieżkach i zaprosić innych do poznawania zaułków miasta. Szlakiem milongi, ptasich siedlisk, najlepszych rzemieślniczych piw, opustoszałych fabryk czy hipsterskich knajpek – uczestników konkursu ograniczała wyłącznie ich wyobraźnia oraz czas – zaproponowane wycieczki nie mogły bowiem trwać dłużej niż 4 godziny. Konkurs został przeprowadzony w języku polskim oraz angielskim.

Jak każdy konkurs także ten miał swoją nagrodę. Ta jest naprawdę wyjątkowa – autorzy trzech najciekawszych propozycji będą mieli okazję wystąpić w spotach promocyjnych, ukazujących nieznane oblicze Warszawy. Już wkrótce będziemy mogli zobaczyć efekty akcji i wyruszyć wraz pomysłodawcami szlaków w osobistą podróż po ich ukochanych miejscach w stolicy. Pięć najlepszych tras zostanie też opublikowanych w formie przewodnika online. O tym, które szlaki będą miały szansę podbić serca turystów, zadecydowało specjalne jury, składające się m.in. ze znanych dziennikarzy, artystów, społeczników oraz cudzoziemców.

Na platformie Otwarta Warszawa miasto sięga po nowatorską metodę crowdsoursingu, czyli procesu komunikowania się z dużą liczbą osób celu pozyskania wiedzy, opinii, a także innowacyjnych rozwiązań. Dzięki temu każdy użytkownik miasta może osobiście decydować o tym, jak będzie się rozwijała Warszawa. Trasy zgłoszone w ramach projektu można oglądać na stronie:

www.ilovewarsaw.pl