Dubai Tourism, rządowa organizacja prowadząca promocję turystyczną słynnego emiratu znad Zatoki Perskiej, zainaugurowała swoją działalność w Środkowej Europie.
Wprawdzie siedzibę biura otwarto w Pradze, ale to właśnie Polska jest głównym oprócz Czech rynkiem, na którym kierowana przez pana Issama Abdulrahima Abdullę Kazima DCTCM, koncentruje właśnie uwagę.
– Obserwujemy wyraźny wzrost zainteresowania naszym krajem wśród turystów ze środkowej Europy – powiedziała pani dyrektor Jessie Ling podczas briefingu prasowego. Jednocześnie zapewniła, że chociaż Dubaj nie zamierza zmieniać swojego luksusowego wizerunku, w szerokiej ofercie turystycznej wszyscy znajdą coś dla siebie. Zwłaszcza, że możliwości spędzania czasu wolnego nie ograniczają się jedynie do shoppingu i pobytu w iście bajkowych hotelach, których symbolem stał się otwarty w stolicy emiratu w 2010 roku, najwyższy na świecie budynek Burdż Dubaj (163 piętra i 828 m wysokości).
Dubaj to także dostęp do morza i na pustynię, a więc prawdziwy raj dla aktywnych. Parki wodne, parki rozrywki i dziesiątki atrakcji jakie z myślą o EXPO 2020 przygotowują gospodarze we współpracy z legendarną firmą Lego, a więc wymarzony kierunek rodzinny. Scena przygotowywanych z rozmachem festiwali i imprez sportowych. Kraj bezpieczny. Nowoczesny. Otwarty na świat. Wielokulturowy. A że nie jest to bajka z Tysiąca i Jednej Nocy, kariera urodzonej w Singapurze pani Jessie Ling, świadczy najlepiej.
INFO. Dubai Corporation for Tourism & Commerce Marketing: www.visitdubai.com
DCTCM na kraje Centralnej Europy: Paddington Tucker (General Manager), Lenka Fidranska (Director), Jan Osuch (PR Manager), Filip Gawryś (Manager for Poland).
Reminiscencje warszawskiej gali