Zachęcamy wystawców, którzy chcieliby zaprezentować swoje produkty podczas tegorocznego Kiermaszu Świątecznego na terenie Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia do przesyłania zgłoszeń. Zapisy przyjmowane będą od 27 października do 25 listopada. Kiermasz odbędzie się w dniach  01 – 10.XII grudnia  w godz. 10.00 – 20.00.

Do dyspozycji  wystawców kiermaszu oddajemy 15 drewnianych domków handlowych zlokalizowanych przed wejściem na Dworzec Zachodni . Domki maja solidną konstrukcję otwierane są na 3 strony, cały domek jest zamykany na klucz można bez obaw zostawić towar na noc. Ważne również jest to, że obiekt Dworca jest monitorowany i chroniony przez  24h.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z regulaminem Kiermaszu Świątecznego, który dostępny jest w załączniku oraz formularz, który należy wypełnić i przesłać na adres marketing@dworzeconline.pl

Pliki do pobrania w formacie pdf

Umowa zgłoszenie:

umowa_zgloszenie

Regulamin kiermaszu:

regulamin_kiermasz