Dogodne położenie, funkcjonalna aranżacja, pokoje w kilku kategoriach, przystępne ceny – to cechy największego markowego hostelu, który zostanie otwarty w stolicy pod koniec roku.  

Jego siedzibą będzie dawny 8-piętrowy biurowiec w dzielnicy Wola, oferujący ponad 200 pokoi (1-osobowe, 2-osobowe, rodzinne, wieloosobowe) i 600 łóżek. Lokalizacja, standard i styl wpisują się w spójną koncepcję, jaka charakteryzuje obiekty tej sieci. Wszystkie są  nowocześnie wyposażone, mają całodobową obsługę i funkcjonalny serwis: Wi-Fi (gratis), bar z przekąskami, wyżywienie pełne i częściowe, strefa coworking, pralnie, kuchnia dla gości, bagażownia, miejsca parkingowe, kącik zabaw dla dzieci. Miejsce to stanie się z pewnością konkurencyjne ze względu na jakość i rozsądne ceny (od 10 euro).

Tani i dobry nocleg w stolicy nie musi oznaczać położenia na peryferiach. I właśnie warszawski hostel sygnowany marką a&o jest tego najlepszym przykładem; 10 minut od Dworca Centralnego, dogodny dojazd do turystycznych atrakcji, na zwiedzanie, zakupy itp.

– To obiekt z dużym potencjałem – przekonuje Chief Investment Officer A&O Henri Wilmes i dodaje, że tak obiecujący projekt jest „naprawdę dobrym sygnałem dla dalszego rozwoju w Europie Wschodniej”.

A&O Hotels and Hostels GmbH  to największa europejska marka segmentu noclegów niskobudżetowych. Działa od 2000 r., kiedy to powstał hostel w Berlinie ze 164 łóżkami. Sieć dysponuje 24 tys. łóżek w 35 obiektach  znajdujących się w 22 miastach i 7 krajach. Wśród gości dominują  tzw. backpackersi, grupy szkolne, młodzież, a także rodziny z dziećmi, turyści indywidualni  i biznesowi, którym bliskie jest przesłanie: VALUE FOR MONEY.

Informacje: www.aohostels.com

Tekst: Alina Woźniak