Obecność Arabii w Polsce jest kontynuacją ambitnego planu kraju przyciągnięcia 70 mln turystów w 2022 r. Arabia Saudyjska złotym sponsorem 30-tej.jubileuszowej edycji wiodącego w Polsce wydarzenia branżowego

Arabia Saudyjska, ojczyzna Arabii, przedstawiła swoją atrakcyjną ofertę turystyczną w Warszawie podczas 30.jubileuszowej edycji Meet the Bidder, wiodącego polskiego podróżniczego show.

Kluczowi partnerzy poznawali Arabię przy tradycyjnej saudyjskiej kawie i daktylach, demonstrując wsparcie i zaangażowanie w ciągły rozwój saudyjskiego ekosystemu turystycznego. W sumie odbyło się ponad 25 spotkań z branżą.

Od czasu otwarcia na turystykę w 2019 roku Arabia Saudyjska zbudowała konkurencyjną ofertę, która łączy autentyczną kulturę arabską, bogate dziedzictwo oraz szybko rozwijającą się ofertę rozrywkową.  Arabia to dom dla 6 miejsc światowego dziedzictwa UNESCO, górzystego regionu Asir – w tym Rijal Almaa, wybranego przez UNWTO w 2021 “najlepszą wioską turystyczną”, a także miasta Dżudda, które stanowi centrum artystyczne i kulturowe kraju. Obecność Arabii Saudyjskiej na Meet the Bidder była okazją do zaprezentowania różnorodności tego miejsca docelowego i wszystkiego, co ma ono do zaoferowania polskiemu podróżnikowi.

Mając jako cel 70 milionów odwiedzających w 2022 r., Arabia Saudyjska buduje na swoim sukcesie z 2021 r, kiedy to lokalna branża turystyczna zanotowała 70% ruchu sprzed pandemii. W 2022 roku zaangażowanie kraju w  rozwój turystyki zostało docenione przez World Economic Forum’s Travel and Tourism Development Index (TTDI), w którym Arabia Saudyjska uzyskała 10 miejsce w globalnym rankingu.

Na Meet the Bidder partnerzy z całej branży demonstrowali swoje wsparcie i zaangażowanie w budowanie pozycji Arabii Saudyjskiej jako destynacji, którą trzeba odwiedzić. Udział Arabii Saudyjskiej w Meet the Bidder świadczy o tym, że Arabia dostrzega ogromny potencjał polskiego rynku.

Dowiedz się więcej o ekscytującej różnorodności aktywności dostępnych dla turystów w Arabii Saudyjskiej na:

O Saudi Tourism Authority

Saudi Tourism Authority (STA), działające od czerwca 2020 r., jest odpowiedzialne za marketing saudyjskich miejsc turystycznych na całym świecie i rozwijanie oferty destynacji poprzez programy, pakiety i wsparcie biznesowe. Działalność obejmuje rozwój unikalnych zasobów i miejsc docelowych kraju, organizowanie i udział w wydarzeniach branżowych oraz promowanie saudyjskiej marki jako destynacji lokalnie i za granicą. STA prowadzi 16 przedstawicielstw na całym świecie, obsługując 38 krajów.