Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczęła kampanię online pt.: „Season‘s Greetings from Germany“,w której oprócz jarmarków bożonarodzeniowych w większych i mniejszych miastach, skupia się na typowych niemieckich tradycjach i zimowych aktywnościach na świeżym powietrzu.

Wypowiedź Petry Hedorfer, prezes zarządu DZT na temat kampanii: „Oferty świąteczne w niemieckich miastach i regionach od wielu lat cieszą się dużym zainteresowaniem wśród zagranicznych turystów. Podkreślają to najnowsze wyniki indeksu Anholt Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2022: zgodnie z nimi „Budynki historyczne”, „Miasta”, „Kultura współczesna” i „Dziedzictwo kulturowe” w szczególny sposób kształtują nasz wizerunek wśród potencjalnych podróżnych. Niemcy kampanią „Season‘s Greetings from Germany“ kierują swoją ofertę przede wszystkim do gości z sąsiednich krajów. Zgodnie z naszym strategicznym kierunkiem działań wybraliśmy te oferty, które z naszego punktu widzenia uwzględniają zrównoważony rozwój”.

Podstawą kampanii jest strona www.germany.travel/en/christmasz wybranymi jarmarkami bożonarodzeniowymi, zrównoważonymi ofertami pobytowymi, aktywnościami na świeżym powietrzu i tradycjami okołoświątecznymi, z których Niemcy są znane na całym świecie. Dodatkową inspiracją są świąteczne przepisy i świąteczna playlista oraz zimowa wycieczka po Niemczech w formie podcastu.

Kampania „Season‘s Greetings from Germany“ jest promowana za pośrednictwem mediów społecznościowych, reklamy online, e-mail marketingu i reklamy w wyszukiwarkach.

Tekst: Niemiecka Centrala Turystyki / Majka Fudała

Zdjęcia:

  1. Drezno: Jarmark Bożonarodzeniowy przy Kościele Marii Panny,

© Dresden Marketing GmbH / Jörg Schöner

  1. Quedlinburg: Jarmark Bożonarodzeniowy

© Quedlinburg Tourismus Marketing GmbH / Nico Reischke