Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczęła kampanię online pt.: „Season‘s Greetings from Germany“,w której oprócz jarmarków bożonarodzeniowych w większych i mniejszych miastach, skupia się na typowych niemieckich tradycjach i zimowych aktywnościach na świeżym powietrzu.
Wypowiedź Petry Hedorfer, prezes zarządu DZT na temat kampanii: „Oferty świąteczne w niemieckich miastach i regionach od wielu lat cieszą się dużym zainteresowaniem wśród zagranicznych turystów. Podkreślają to najnowsze wyniki indeksu Anholt Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2022: zgodnie z nimi „Budynki historyczne”, „Miasta”, „Kultura współczesna” i „Dziedzictwo kulturowe” w szczególny sposób kształtują nasz wizerunek wśród potencjalnych podróżnych. Niemcy kampanią „Season‘s Greetings from Germany“ kierują swoją ofertę przede wszystkim do gości z sąsiednich krajów. Zgodnie z naszym strategicznym kierunkiem działań wybraliśmy te oferty, które z naszego punktu widzenia uwzględniają zrównoważony rozwój”.
Podstawą kampanii jest strona www.germany.travel/en/christmasz wybranymi jarmarkami bożonarodzeniowymi, zrównoważonymi ofertami pobytowymi, aktywnościami na świeżym powietrzu i tradycjami okołoświątecznymi, z których Niemcy są znane na całym świecie. Dodatkową inspiracją są świąteczne przepisy i świąteczna playlista oraz zimowa wycieczka po Niemczech w formie podcastu.
Kampania „Season‘s Greetings from Germany“ jest promowana za pośrednictwem mediów społecznościowych, reklamy online, e-mail marketingu i reklamy w wyszukiwarkach.
Tekst: Niemiecka Centrala Turystyki / Majka Fudała
Zdjęcia:
- Drezno: Jarmark Bożonarodzeniowy przy Kościele Marii Panny,
© Dresden Marketing GmbH / Jörg Schöner
- Quedlinburg: Jarmark Bożonarodzeniowy
© Quedlinburg Tourismus Marketing GmbH / Nico Reischke