MEET THE BIDDER Grand Edition w Warszawie w rozszerzonej, 3 dniowej formule zebrał ponad 100 wystawców z całego świata, których podczas jednego dnia odwiedziło ponad 100 menedżerów turystyki wyjazdowej z Polski i z Europy.

MEET THE BIDDER Grand Editionrozpoczął się już 22 listopada powitalnym drinkiem w Arche Hotel Krakowska w Warszawie, który był Partnerem tego wydarzenia. Rozmowy w miłej atmosferze miały sportowe tło –  mecz Polska – Meksyk. Wieczorem wybrani wystawcy uczestniczyli w kolacji powitalnej.  Następnego dnia 23 listopada 2022 rozpoczęła się 31. edycja tego wydarzenia.

WYSTAWCY Organizatorzy zgromadzili ponad 100 wystawców z całego świata oferujących usługi w ponad 60 krajach świata. Tradycyjnie przyjechali z krajów europejskich jak np.: Hiszpania, Malta, Cypr, Grecja, Włochy, Słowenia.  Nie zabrakło jednak przedstawicieli z rzadziej obecnych na MTB do tej pory krajów jak np. Szwecji , Czarnogóry,Bułgarii, Holandii, Estonii i Litwy. Reprezentancimniej oczywistych, czy też egzotycznych kierunkówjak: Liban, Wyspy Owcze, Kostaryka, Jamajka, Aruba, Indie, Malediwy, Singapur, RPA, Etiopia, czy Mołdawia także licznie uczestniczyli w spotkaniach B2B.

UCZESTNICY: Meet the Bidder skierowany do przedstawicieli branży turystycznej, a w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych,  luksusowych i biznesowych.

W ramach programuHosted Bidderorganizatorzy zaprosili zagranicznych gości z Turcji, Węgier, Czech, Łotwy, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytani, Danii oraz Indii.

Frekwencja gości z Polski na wydarzeniu dopisała równie doskonale i podczas 16 rund uczestnicy odbyli  ponad 1500 spotkań tego dnia!

NOWOŚCI I ATRAKCJE TOWARZYSZĄCE Targom Meet the Bidder w nowej odsłonietowarzyszyły wydarzenia wieczorne:

  1. Tea Time Networking. Była to okazja by wypić kieliszek wina czy kawę, podzielić cię wrażeniami z wydarzenia, poznać osoby, z którymi wcześniej nie było okazji porozmawiać lub spotkać starych dobrych znajomych.
  2. T-Rex – Travel Experience Expert Night–  Nowa Formuła „Invitations”, która zastąpiła dotychczasowe “Mice Bingo”. Można było zdobyć wiele atrakcyjnych– zaproszeń do podróży  ufundowanych przez Wystawców w kategoriach:
  • Let’s Taste– smakołyki z wybranych destynacji np. wina z winnic Gruzji, Mołdawii, Turcji
  • Let’s Enjoy – unikalne przeżycia np. wstęp do „Scentopi” w Singapurze
  • Let’s Stay– atrakcyjne pobyty w hotelach, lodge i resortach np. 5 nocy w Beachcomber na Mauritiusie czy w Bahia Principe na Dominikanie
  • Let’s Fly– bilety lotnicze ufundowane przez LOT i Emirates

Podczas T-Rex organizatorzydocenili długoletnie wsparcie Partnerów Stowarzyszeniowych targów. Specjalnie zaprojektowane statuetki Travel Experience Expert odebrały:

  • SITE Poland– Grażyna Grot-Duziak – Prezes SITE Poland
  • SOIT –Olga Krzemińska-ZasadzkaPrezes SOIT

Organizatorzy wyłonili również najlepszych wystawców. Nagrodzeni zostali:

  • Kategoria Hotel – Cavalieri Art Hotel – Franklin Azzopardi
  • Kategoria DMC- Rigo Malta DMC by Oswald Arrigo – Simon Arrigo
  • Kategoria Convention Bureau – Singapore Exhibition & Convention Bureau – Cedric Zhou
  • Kategoria Open –Visit Ras Al Khaimah – Paulina Kossakowska

MEET THE BIDDER POST TOURS: Dla wielu uczestników Meet the Bidderze wiąże się z pierwszą wizytą w Polsce. Jeśli byli już wcześniej  w naszym kraju, często nie mieli czasu na jego poznanie, dlatego organizatorzy umożliwili im aż trzy możliwości zwiedzania: 

  1. Dwudniowy post tour do Krakowa, z całodziennym zwiedzaniem z przewodnikiem i noclegiem w PURO Hotel.
  2. Wycieczka networkingowa do Suntago – wodnego Parku rozrywki, który ma również ciekawą ofertę dla sektora B2B.
  3. Zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem z zespołu Przewodnicy bez Granic.

PARTNERZY I PATRONI WYDARZENIA: Partnerami wydarzenia byli:

Partner hotelowy:                         Arche Hotel Krakowska

Partner technologiczny:               MEETING15

Partnerzy Stowarzyszeniowymi: SITE Poland,  SOIT, Stowarzyszenie Branży Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland

Partnerami Medialnymi są: THINK MICE, waszaturystyka.pl, Rynek Turystyczny, @nowaturystyka.pl, Business Traveller Poland, MICE Poland, Świat Podróże Kultura, TravelCompass, All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach, TTG Polska

Międzynarodowymi Patronami Medialnymi są: MICE and TOURISM Around the World e-magazineoraz Evintra

Tekst: Marcin Lewandowski
Zdjęcia: Anastazja