Travel Advance, agencja specjalizująca się w promocji destynacji, została wybrana w międzynarodowym przetargu jako przedstawiciel Lithuania Travel – narodowej agencji rozwoju turystyki na Litwie, na polskim rynku. Agencja będzie prowadzić kompleksowe działania promocyjne na polskim rynku, które mają na celu zwiększenie liczby turystów z Polski odwiedzających Litwę. Travel Advance skupi się na promocji walorów i atrakcji turystycznych Litwy, takich jak turystyka aktywna, wypoczynkowa, kulturowa oraz współpracy z biurami podróży.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy z naszymi polskimi partnerami. Polska jest jednym z naszych czterech największych rynków źródłowych i jest dla nas bardzo ważna. Czekamy z niecierpliwością na współpracę w celu promowania wyjątkowych wrażeń z podróży dla odwiedzających nasz piękny kraj Litwę”- powiedziała Olga Gončarova, szefowa Lithuania Travel Narodowej Agencji Rozwoju Turystyki na Litwie.

Litwa jest łatwo dostępna z Polski dzięki dogodnemu położeniu i różnym opcjom transportowym. Polska zajmuje trzecie miejsce na liście największych rynków źródłowych Litwy, z 117 tysiącami przyjezdnych w 2022 roku. Odległość z Warszawy do Kowna i Wilna wynosi mniej niż 500 km, co czyni te miasta idealnymi na krótkie wakacje. Litwa oferuje dużą różnorodność środowiska przyrodniczego, co sprawia, że jest dobrym celem na rozwój turystyki aktywnej i przyrodniczej. Piękne i puste piaszczyste plaże wybrzeża Bałtyku oraz nowoczesna baza noclegowa sprawdzą się w przypadku turystyki wypoczynkowej i rodzinnej. Oferując także wiele atrakcji kulturowych i szkolnych, Litwa jest doskonałym miejscem na rozwój turystyki kulturowej.

Lithuania Travel to narodowa agencja rozwoju turystyki, która jest odpowiedzialna za promocję turystyki Litwy i działa przy Ministerstwie Gospodarki i Innowacji. Jej głównym celem jest zwiększanie świadomości na temat atrakcyjności Litwy jako celu turystycznego oraz zachęcanie do podróży zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Agencja ściśle współpracuje z firmami i organizacjami turystycznymi, prezentując litewskie produkty turystyczne, usługi i doświadczenia za pośrednictwem mediów społecznościowych i cyfrowych, podróży prasowych, międzynarodowych wystaw turystycznych oraz wydarzeń B2B.

Źródło: Travel Advance