Rozpoczęła się kampania DZT pod hasłem „51 zabytków UNESCO” – zwiedzanie zabytków w sposób zrównoważony, połączenie wypoczynku w mieście i na wsi.

Centralnym celem kampanii jest promowanie Niemiec jako zrównoważonego celu podróży. Kampania skierowana jest do młodych turystów zainteresowanych odpowiedzialnym, zrównoważonym podróżowaniem do lokalnych miejsc i ludzi, a także turystów zainteresowanych kulturą i zrównoważonym rozwojem.

Podczas kampanii promowanych jest 51 obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO w Niemczech, a wśród nich: zamki i pałace, kościoły i klasztory, historyczne miasta, kultura przemysłowa, architektura i wzornictwo, przyroda i ogrody oraz historia kultury. Kampania oferuje osiem tras tematycznych łączących różne miejsca światowego dziedzictwa, które inspirują do dłuższych pobytów i poznawania nowych, rzadziej odwiedzanych przez turystów miejsc. Trasy są łatwe do pokonania również komunikacją miejską, a kampania zawiera praktyczne wskazówki dotyczące podróży, mapy i linki.

Partnerem premium kampanii jest Saksonia-Anhalt, gdzie znajduje się sześć wybitnych zabytków kultury, cenne dokumenty oraz rezerwat biosfery pod ochroną UNESCO. Kampania jest promowana na wszystkich rynkach DZT i składa się z filmów, marketingu online, materiałów w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest), reklam w wyszukiwarkach internetowych, e-mail marketingu oraz mikrostron internetowych.

Źródło: Deutsche Zentrale für Tourismus e.V. c/o AHK Polska
Zdjęcie: Wismar – starówka, Fot. Francesco Carovillano/DZT
www.germany.travel

facebook.com/germanytourism

instagram.com/germanytourism

twitter.com/germanytourism

youtube.com/germanytourism